2012. február 12., vasárnap

Hot dog kifli

  • 1 kis pohár joghurt (140 g) nem volt itthon ezért tejjel és tejföllel helyettesítettem
  • kb. 2 dl tej
  • 1 tojás
  • 0,5 dl olaj
  • 1,5 tk. só
  • 2 ek. burgonyapehely (elhagyható)
  • 50 dkg liszt
  • 1 tk. cukor
  • 2,5 dkg élesztő
Kenyérsütőgépben dagasztottam a tésztát. A joghurt sűrűségétől, a tojás nagyságától függően kellhet még bele egy kevés tej, a lényeg, hogy ne túl kemény, jól formázható tésztánk legyen. Dagasztás végén kelesztőtálban kelesztettem, majd enyhén lisztezett felületre borítottam. 5 egyforma részre osztottam, mindet kinyújtottam négyzet formára. Egyik sarkától kezdve feltekertem, majd középen kettévágtam. Sütőpapírral bélelt tepsin duplájára kelesztettem őket, kb. 30-40 perc kell neki. Felvert tojással lekentem, megszórtam szezámmaggal, majd 180 fokos sütőben sültek 15 percig.
Természetesen dupla adag készült és nem sütöttem bele a virsileket azt a kész kiflikbe tettük.
Az eredeti recept Limaránál található.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lúdláb torta mogyoróval

Bounty kicsit másképp

Céklás torta

Túrós-narancszselés sütemény

Francia krémes

Aranygaluska vanília öntettel

Csoki bomba

Majorannás pulykamell tésztával

Kókuszgolyó

Medvehagyma paradicsom

Pudingos kekszes torta

Somlói torta

MÁKOS MOGYORÓS KIFLI

ALMÁS PITE

PUDINGOS SÜTI

VADAS MARHASZELET ZSEMLEGOMBÓCCAL

PIZZA

CSOKIS KRÉMSAJTOS

Túrótorta meggyel

Őszibarackdzsem

Őszibarack befőtt

Gyors banán kenyér

Inteligens krémes vagy remegős süti